Ay'ı ikiye sen mi böldün? Yarım mı bıraktın bir gökyüzünü daha şu bulutların aktığı yüzümüzden ve gözümüzden esen güzelliği.
   Sana söylediklerimi unutmanı dilerdim hiç hatırlamamana bir alternatif olarak. Biraz ayıptı sanki yaptığın bu karahindiba çiçeklerine rüzgarı benden alarak. Üflemeyi bırakıp balkonundan çiçeklere, benim bu vasat şehrime başka nazarlarla bakarak ve bir gökyüzünü daha yarım bırakarak; şu bulutların aktığı yüzümüzden ve gözümüzden aktıkça akan güzelliği.
   Sinirli güneşin felaketini sürüklüyorum, yaşanmışlığın ateşini taşıyorum cebimde. Karmaşa bunaltıyor.Sonra bir şarkı çalıp gizlice lakırdıya veriyorum tüm bunları. Kutuplara doğru yol alsak içimiz ısınır. Ama içim sadece eziliyor evinin pencerelerinden huzura açılamamak konusunda. Halbuki saymıştım yarım bir gök kadarlar. Kahvemizi de kokusunu da alıp kutuplara doğru gidelim biz en iyisi yarım bir göğü daha arkamızda bırakarak.
Yarım bir kalışı bir yarımızı da olsa büyüdüğümüz yerlerde unutarak gitmeye adayalım.
     Biliyorum, Ay'ı ikiye sen böldün. Ve yarım bıraktık bir gökyüzünü daha şu bulutların geçtiği sözümüzden ve gözümüzden giden güzelliği.

                                                        123 - Again

Comments

Popular Posts