falanca karanlık

Ben istemem öyle herhangi bir aşk olmak sana çünkü ben böyle bilirim. Ben korkarım bakarken gözlerine isterim ki bi bank olsun bulut olsun mavi olsun iki metre deniz yetsin balıklara. Kuşlara simit at akşamüstü rüyası isabetli olsun. Kuşların özgürlüğünden söz açılsın sana. Öyle olduğuna inandığımdan değildir elbet, kuş olmak istediğimden kaybolmak deniz kokulu bozkırda. Sokak lambalarından gelen ışıkla tanımak istemem seni gün değsin yüzüne isterim. Vapurdan birlikte inelim,aynı yere oturalım,çayını şekerli iç,şansımız yaver gitsin de sevdiğin şarkıda yüzüne tebessüm gelsin isterim.Ağzından dökülecek her cümleyi yüzümde oku ki susalım isterim. Seninleyken konuşmayı sevmem dalgınlığım sana vurur korkarım. İnanmaktan korkarım,bağlanmaktan korkarım,sen yokken o şarkının çalmasından bilhassa korkarım. Gözlerini hatırlatan her şeyden ve herkesten korkarım. Yalnızlığım düşer renklenir sokaklar sen olmazsın ondan korkarım. Kış güzel geçer anlatamam çiçeklenirken bahardan bile korkarım,
Dokunulmamış ikilemeler getiremem sana tekilliğini aceleye getirmekten korkarım. Üç ekmekle şiir okumanı istemem sulu romantizmden de şiirin sonuna denk gelmekten de hoşlanmam. Kahvaltıyı sevmezsin ben sever çıkarım hazırlarsın sevdiğimi söylemem bi kase reçel koyarım.
Uygunsuz kalırım geceye de tutmaz olur uykular. Durmak için affederim zamanın yabanlığında seni. Boğulduğumu nasıl bastırabildiğimi anlatmışsam gelirsin. Bakarsın kaygılarım kalkar aramızdan da ben gelirim.Bekleme,utanırım sanrılarım baharı beklerken gelemem.
Öğrendim gelişleri sayıklarsın ama sayamazsın sevgilim. Parmakla sayamazsın babanın sana gelişini. Ağlamaklısındır,düşlerinde öldürürken gidişini saymıştın. Çocuk gibi babana benzersin arabalara ve gidişlere ağlarsın. Geceleri fısıldarsın sustalı yalnızlığım,ellerin kalabalık hırsızlar uyusun.Gözlerin tanrıya uydurur sokakları falanca karanlıktaydım.
Son ihtimal kutlu olsun
Hoş geldin.
No Land-Yüzerdik

Comments

Popular Posts