uzak

korkuyu duymak için kıstım pencereden gelen uzak sesini 
benim uzağım şarkıların koyduğu mesafedir 
şarkılar yasa koyucudur aramızdaki sessiz anlaşmada 
sessizce dinlerim sessizce gittin sessizce susarız 
sessizce bakarsın sadece
benim ruhum sensizliği bıraktığım gecededir
gece gece tıkırdar bileklerimde sevdam, 
korkuyu duyarım 
böyle bir gecede ne susulur artık, bilmem ne denir
bileklerimden bıraksam bu sevdayı
olmamaktan korkarım ölememekten de
ellerimi yukarıya çevirip 
biraz daha yaşam isterim:
parmak uçlarım seni söyler
en çok da parmak uçlarımda bırakmışsın kendini
içinin rengini bırakıyorum dokunduğum yere
sen ki içli insansın, sığmıyor için içime 

- gitmenden korkuyorum

başımı soğuk otobüs camına koyuyorum
alnım uzağa değiyor istanbul ankara arası bir yerlerdeyim
mesafe çok şarkı
uzağım iki şehir arası sensizlik
sokaklarım uyanmaya doyamayacağım kadar sessizdir şimdi
azkatlı bir manzaradan izler gibiyim gidişini
arkandan sensizliği susuyorum
sessizce dinlerim sessizce gittin sessizce susarız
sensizce bakarım sadece
benim ruhum sensizliği bıraktığım gecede

Thiago Pethit - Moon







































Comments

Popular Posts