ben, ada

 Gizemi örtemedim, örtemedim üstümüze. Ben hep sağ omzumun üzerinde biraz gizemle yürüdüm. Düşünüyorum , düşündüm. Seni düşündüm başkasını düşündüm biraz konuştum hepinizden herkese. Biraz sevdim hepinizi biraz kaybettim biraz kayıp. Diğerlerine benzemeyen bir çok düşünce var, diğerlerine benzemeyen bir şehir ve diğerleri gibi olmamaya her şeyden çok uğraşan bir adam. Bu diğerlerine benzemeyen bir ada içimdeki. Kıyılarını tanıyan adam, ben ada. Her iki dünyada da farklı düşününce. Her iki dünyadayım ve bu tam olarak mümkün değil. Sağ omzumda hep biraz gizemle düşünüyorum. Bazen düşünce beni gizem yapıyor, konuşamıyorum, bulanıyorum, varoluşum çekiliyor buradan.

 Ben, ada. Düşünüyorum, düşüyorum, sağ omzumda hep biraz gizemle yürüyorum.

l'impératrice - sonate pacifique 🎶

Comments

Popular Posts